لودینگ

نمایندگی سمعک در غرب تهران

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه

نکات مهم برای خرید سمعک متأسفانه، خرید سمعک به ندرت به سادگی خرید موبایل و وسایل هوشمند است و شما نمیتوانید تنها با یک جستجوی ساده در سایت های مختلف، انتخاب سودمندی داشته باشید. خرید سمعک به عنوان یک پروتز کمک شنوایی نیازمند مشاوره و تست های مختلفی است که در ادامه به آن می پردازیم. اولین قدم برای خرید سمعک: انجام تست شنوایی اگر مشکوک به درجاتی از کم شنوایی هستید، بهتر است یک آزمایش شنوایی سنجی انجام دهید. تست شنوایی می تواند اندازه گیری دقیقی از کم شنوایی شما و اینکه چگونه سمعک ممکن است به شما کمک …

نکات مهم برای خرید سمعک

متأسفانه، خرید سمعک به ندرت به سادگی خرید موبایل و وسایل هوشمند است و شما

نمیتوانید تنها با یک جستجوی ساده در سایت های مختلف، انتخاب سودمندی داشته باشید.

خرید سمعک به عنوان یک پروتز کمک شنوایی نیازمند مشاوره و تست های مختلفی است که در ادامه به آن می پردازیم.

  1. اولین قدم برای خرید سمعک: انجام تست شنوایی

اگر مشکوک به درجاتی از کم شنوایی هستید، بهتر است یک آزمایش شنوایی سنجی انجام دهید. تست شنوایی می تواند اندازه گیری دقیقی از کم شنوایی شما و اینکه چگونه سمعک ممکن است به شما کمک کند، به شما بدهد. با مراجعه به مرکز شنوایی سنجی غرب تهران واقع در شهرک گلستان، انواع آزمون های شنوایی سنجی و تست سمعک را قبل از خرید سمعک انجام دهید.

با بررسی گوش میانی و شنوایی خود، همچنین از مشکلات دیگری که می تواند بر شنوایی شما تأثیر بگذارد، مانند تجمع موم و جرم گوش، عفونت گوش یا آسیب پرده گوش، مطلع خواهید شد.

 

  1. دومین قدم برای خرید سمعک: بررسی سلامت گوش میانی و پرده گوش

پس از آزمایش شنوایی، در صورت نیاز به دارودرمانی یا جراحی به متخصص گوش و حلق و بینی، ارجاع داده می شوید.

مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ممکن است در موارد زیر توصیه شود:

 

  • الگوهای غیرعادی از دست دادن شنوایی مثل کم شنوایی ناگهانی، کم شنوایی یکطرفه، کم شنوایی غیرقرینه و…
  • کم شنوایی نامتقارن یا ناهموار
  • درد گوش
  • سرگیجه
  • وزوز گوش و…

برای خرید سمعک در غرب تهران با مراجعه به مرکز شنوایی سنجی و سمعک کیمیا، میتوانید خرید بهترین سمعک را با خیالی آسوده تحت نظر مشاورین و کارشناسان ادیولوژی انجام دهید. سمعک کیمیا نمایندگی خرید سمعک در غرب تهران می باشد و انواع برند سمعک از قبیل سمعک اتیکن، سمعک زیمنس، سمعک سیگنیا، سمعک فوناک، سمعک یونیترون، سمعک برنافون و… در مرکز خرید سمعک در غرب تهران عرضه می گردد.

انتخاب بهترین برند سمعک

 

 

  1. سومین گام برای خرید سمعک: مشاوره شنوایی شناس

اگر متوجه شدید که «همه افراد در حال زمزمه کردن» هستند، و شما نمی توانید درک مناسبی از مکالمه افراد داشته باشید، باید به مرکز شنوایی سنجی مراجعه نمایید و متخصص شنوایی شناسی می تواند به شما در تشخیص این موضوع کمک کنند. تنها با انجام یک تست شنوایی می توانید از سلامت سیستم شنوایی خود مطلع شوید. در صورت وجود کم شنوایی و نیاز به سمعک، ادیولوژیست شما راهنمایی لازم جهت خرید سمعک را به شما می دهد. در مرکز خرید سمعک کیمیا واقع در شهرک گلستان، غرب تهران ابتدا نیاز های شنیداری شما بررسی می شود و انتخاب سمعک بر اساس سبک زندگی، میزان کم شنوایی، نیاز شنیداری شما و … انجام می شود.

  1. چهارمین گام خرید سمعک: انتخاب نوع سمعک

نکته قابل توجه این است که همه سمعک ها از لحاظ کارایی یکسان نیستند. در واقع، برای هر نوع و میزان کم شنوایی، نوع خاصی از سمعک مناسب است.

انتخاب بهترین مدل سمعک برای شما، از مهمترین قسمت مشاوره سمعک است که حتما می بایست توسط ادیولوژیست انجام شود. اگر به دنبال مرکز خرید سمعک در غرب هستید، با مراجعه به مرکز شنوایی سنجی و سمعک کیمیا واقع در منطقه چیتگر انوع سمعک را مشاهده نمایید.  برخی از انواع سمعک پشت گوش قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر در داخل کانال گوش قرار می گیرند. برخی از انواع سمعک می توانند به صورت بی سیم به تلفن شما متصل شوند، نویز پس زمینه را فیلتر کنند و با باتری های قابل شارژ کار کنند. انتخاب نوع سمعک باید با توجه به میزان کم شنوایی، سبک زندگی، سن، شغل و … انجام شود.

دریافت یک ارزیابی حرفه ای از نوع و شدت کم شنوایی می تواند به شما در انتخاب نوع سمعک مناسب کمک کند .

 

 

توضیحات کارشناس ادیولوژی با عنوان: (بهترین سمعک کدام است؟) را مطالعه نمایید.

انتظارات یک فرد کم شنوا از سمعک

  • به نوع خاصی از کم شنوایی شما کمک می کند.
  • متناسب با سبک زندگی شما
  • با بودجه شما مطابقت داشته باشد.
  • استفاده راحت از سمعک

انواع اصلی سمعک

عبارتند از:

  1. پشت گوش (BTE)
  2. درون کانال (ITC)
  3.  کاملا درون کانال (CIC)
  4. نامریی (IIC)
  5. داخل گوش (ITE)
  6. گیرنده در کانال (RIC)

هر یک از انواع سمعک ها، مزایا و معایب خاص خود را دارد.

مقایسه انواع سمعک را اینجا مطالعه نمایید.

 

سمعک غرب تهران – مرکز خرید سمعک در شهرک گلستان – منطقه 22

خرید سمعک در غرب تهران در مرکز شنوایی و سمعک کیمیا

ما در مرکز ارزیابی شنوایی و سمعک کیمیا خدمات نوینی در زمینه ی سمعک، تجهیزات کمک شنوایی، ارزیابی های شنوایی نوزاد تا بزرگسال را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

مجموعه سمعک کیمیا در غرب تهران، منطقه 22 می باشد و دسترسی به عزیزان ساکن در مناطق جنت آباد، شهران، شهر زیبا، دهکده المپیک، آیت اله کاشانی، صادقیه، مرزداران، ستارخان، شهرک آزادی، پونک سریع و راحت است.

مرکز شنوایی سنجی و سمعک کیمیا، کلینیکی جامع و بهترین مرکز سمعک در غرب تهران می باشد که شامل بخش های مختلف تشخیصی شامل ارزیابی های شنوایی نوزاد تا بزرگسال، تجویز سمعک، انواع خدمات تعمیر و تنظیم سمعک می باشد.

 

 

خرید سمعک غرب تهران

کلینیک سمعک غرب تهران – بهترین مرکز شنوایی سنجی در غرب تهران

در مرکز سمعک کیمیا در غرب تهران، شهرک گلستان منطقه 22 انواع برند معتبر سمعک از قبیل اتیکن، فوناک، برنافون، سیگنیا (زیمنس)، هنزاتون، ادیفون، رکستون، ای ام با گارانتی و خدمات سمعک تجویز می شود.

توضیحات بیشتر در مورد هر برند را می توانید در قسمت (برند محصولات) مشاهده نمایید.

گوش های ما قادر است نه تنها به اصوات محیطی ما بلکه به جریان زندگی فی ما بین ما دسترسی داشته باشند. همین است که حس شنوایی را نسبت به دیگر حواس پیچیده تر کرده است.

تکنولوژِی جدید بکار رفته در سمعک با داشتن برنامه اتوماتیک autosense می تواند با استفاده از هوش مصنوعی، مدارات و امکانات مختلف را با یکدیگر ترکیب کند و به راحتی خود را با محیط های صوتی متنوع تطبیق دهد تا کاربر نیازی به تنظیم و کنترل سمعک خود نداشته باشد و از پیچیدگی های استفاده از سمعک بکاهد.

مجموعه سمعک کیمیا با ارائه برترین خدمات سمعک در غرب تهران، تجربه ای تکرار نشدنی برای شما فراهم آورده است.

ارتباطات بلوتوثی این مجموعه سمعک ها، امکان ارتباط مستقیم و بی واسطه با سیستم های اندرویدی و ios را فراهم می آورد تا سمعک، نقش هندزفری پیدا کند. به علاوه این سمعک ها میتوانند چندین منبع بلوتوثی را شناسایی کرده و به طور همزمان به دو دستگاه متصل باشند.

شعار ما در مجموعه سمعک کیمیا این است که خوب شنیدن مساوی داشتن حال خوب است.

 

 

خدماتی که در مجموعه سمعک کیمیا انجام می شود:

ارزیابی هایی که در مرکز شنوایی و سمعک غرب تهران انجام می شود شامل:

ادیومتری پایه و جامعPTA

تمپانومتری Tympanometry

رفلکس اکوستیک

تست ارزیابی عملکرد شیپور استاش ETFT

OAE

ارزیابی های شنوایی سنجی اطفال

Play audiometry

یکی از مجهزترین مراکز تجویز، خرید سمعک و تنظیم سمعک غرب تهران (منطقه 22) است که در شهرک گلستان قرار دارد دسترسی راحتی از تمام مناطق غرب تهران دارد.

 

 

دسترسی به مرکز سمعک کیمیا در غرب تهران

با مراجعه به قسمت (تماس با ما) در سایت سمعک کیمیا، لوکیشن و مسیریابی از طریق گوگل مپ و بلد در اختیار شما عزیزان گذاشته شده است.

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰