لودینگ

بهترین برند سمعک کدامند؟

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه

شش تولیدکننده بزرگ سمعک که درمحصولات با کیفیت شهرت زیادی دارند، عبارت اندز: Phonak GN Resound Oticon  Signia  Widex  Starkey این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه می‌کنند و به خاطر مراقبت عالی از بیمار، پشتیبانی مشتری و محصولات عالی شهرت دارند. هر شرکت طیف وسیعی از راه حل های مراقبت از شنوایی را با ویژگی های مختلف ارائه می دهد. در حالی که هر یک از این شرکت‌ها انتخابی عالی برای انتخاب دستگاه‌های شنوایی و سمعک هستند، شنوایی‌شناس شما می‌تواند بر اساس نیازهای شما توصیه‌های خاص محصول را ارائه دهد.   بهترین برند سمعک برای سالمندان ؟ بهترین …

شش تولیدکننده بزرگ سمعک که درمحصولات با کیفیت شهرت زیادی دارند، عبارت اندز:

Phonak

GN Resound

Oticon

 Signia

 Widex

 Starkey

این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه می‌کنند و به خاطر مراقبت عالی از بیمار، پشتیبانی مشتری و محصولات عالی شهرت دارند. هر شرکت طیف وسیعی از راه حل های مراقبت از شنوایی را با ویژگی های مختلف ارائه می دهد. در حالی که هر یک از این شرکت‌ها انتخابی عالی برای انتخاب دستگاه‌های شنوایی و سمعک هستند، شنوایی‌شناس شما می‌تواند بر اساس نیازهای شما توصیه‌های خاص محصول را ارائه دهد.

 

بهترین برند سمعک برای سالمندان ؟

بهترین سمعک برای افراد مسن، سمعکی است که با درجه کم شنوایی، ترجیحات کاربر، سبک زندگی و بودجه آنها مطابقت داشته باشد. خرید سمعک یک انتخاب کاملاً فردی است، به همین دلیل همکاری با متخصص شنوایی شناسی برای تعیین مناسب ترین دستگاه برای شما بسیار مهم است.

نکاتی که برای انتخاب بهترین سمعک برای سالمند باید در نظر داشته باشید:

  • لرزش دست
  • ضعف بینایی
  • میزان ارتباطات اجتماعی
  • بیماری های زمینه ای مثل دیابت در خصوص پیشرونده بودن کم شنوایی
  • میزان استقلال در انجام فعالیت های شخصی

راحت ترین سمعک برای استفاده کدام است؟

استفاده از آسان ترین سمعک به درجه کم شنوایی، نیازهای ارتباطی، سبک زندگی، مهارت، بینایی، شناختی، راحتی با تکنولوژی و ترجیحات شخصی بستگی دارد. با به اشتراک گذاشتن چنین اطلاعاتی با متخصص سلامت شنوایی خود، بهتر می توانید تشخیص دهید کدام سمعک برای استفاده روزانه کمترین زحمت را خواهد داشت.

 

راحت ترین سمعک ها کدامند؟

راحتی برای کاربر ذهنی است، اما به طور کلی، سمعک های پشت گوش (BTE) به عنوان راحت ترین سبک سمعک شناخته می شوند. با این حال، آنها می توانند برای افرادی که از عینک و/یا ماسک استفاده می کنند چالش برانگیز باشد. اندازه و شکل مجرای گوش نیز به طور چشمگیری بر راحتی از نظر گذاشتن سمعک تأثیر می گذارد.

 

از کجا سمعک بخرم؟

تجویز و تنظیم سمعک حتما باید توسط ادیولوژیست انجام شود. انتخاب یک مرکز معتبر شنوایی و سمعک بسیار مهم است. مرکزی که علاوه بر داشتن دستگاه های پیشرفته و مجهز، از تجربه ی بالایی در خصوص تجویز و تنظیم سمعک بهره مند باشد.

مرکز تخصصی شنوایی و تجویز سمعک کیمیا با یک دهه تجربه تجویز و تنظیم انواع سمعک در خدمت شما عزیزان می باشد.

بهترین سمعک های مقرون به صرفه برای سالمندان کدامند؟

بهترین سمعک های مقرون به صرفه برای سالمندان دستگاه هایی هستند که احساس راحتی می کنند، شنوایی کاربر را بهبود می بخشند و متناسب با بودجه او هستند. بهترین مدل های سمعک مقرون به صرفه که در لیست ما قرار گرفتند عبارتند از Jabra Enhance Plus، Starkey Evolv AI، Lexie Lumen، Widex Moment، Lexie B2 و Signia Styletto X.

عوارض استفاده نکردن از سمعک

بر اساس گزارش انجمن کم شنوایی آمریکا، از هر پنج نفری که نیاز به سمعک دارند، تنها یک نفر از سمعک استفاده می کند.

هزینه، سردرگمی و دسترسی به مراقبت های شنوایی، روند تدریجی کاهش شنوایی، همگی از دلایل این استفاده کم هستند. و مهمتر از همه این موارد، فرهنگ استفاده از سمعک که هنوز به طور کامل جانیفتاده است.

 

جان کاورستون، شنوایی شناس در نیو برایتون، مینه سوتا و میزبان پادکست AudiologyTalk می گوید: «کم شنوایی مانند این است که 10 فوت از یک مکالمه عقب نشینی می کنید. او می گوید: «کاهش شنوایی باعث می شود که افراد بیشتر احساس انزوا کنند.»

مطالعات انجام شده، مشکلات کم شنوایی را با عواقب جدی سلامتی همراه می داند.

تحقیقات نشان می دهد که کم شنوایی درمان نشده خطر اضطراب ، افسردگی ، انزوای اجتماعی ، زمین خوردن و زوال شناختی را افزایش می دهد .

 

بررسی ها نشان می دهد که سمعک مناسب می تواند شنوایی و در نتیجه سلامتی را تا حد زیادی بهبود بخشد.

به عنوان مثال، طبق گزارشی در سال 2020 در The Lancet انجام شد، به نظر می رسد استفاده از سمعک خطر زوال عقل ناشی از کم شنوایی را کاهش می دهد.

چگونه بهترین سمعک را برای خود انتخاب کنیم؟

بهترین سمعک برای شما به سطح کم شنوایی، سبک زندگی و ترجیحات شما بستگی دارد. ابتدا تست شنوایی را در کلینیک های شنوایی شناسی انجام هید. سپس، با ادیولوژیست مشورت کنید تا مدل‌های سمعک خاصی را که مناسب‌ترین مدل سمعک برای شرایط شما هستند بررسی کنند و مدلی را که می‌خواهید را انتخاب کنید.

با چه سطحی از کم شنوایی نیاز به سمعک دارم؟

طبق گفته بنیاد سلامت شنوایی (HHF)، افت شنوایی پنج سطح دارد، از خفیف تا عمیق. اگر میزان کم شنوایی شما از سطح خفیف بیشتر شد، شما کاندید سمعک می باشید.

 

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • نمایندگی سمعک در غرب تهران | کیمیا سمعک | مشاوره و خرید سمعک در تهران 2 ماه پیش

    […] انتخاب بهترین برند سمعک […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰