لودینگ

انتخاب سمعک مناسب

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 1 دقیقه

همانطور که اشاره شد تنها قسمتی از عوامل وابسته به خواست فرد است و بقیه موارد اجباری و با انتخاب ادیولوژیست است. انتخاب بهترین سمعک برای فرد ابتدا تحت تاثیر میزان کم شنوایی و مشکل شنوایی فرد است سپس دیگر عوامل در نظر گرفته می شود. مشاوره سمعک به این معنی است که پزشک معالج بعد از اینکه تشخیص داد که مشکل کم شنوایی  و پیرگوشی فرد با سمعک قابل درمان است ارزان ترین سمعک و مناسبترین سمعکی که می تواند تمام مشکلات و نیاز های فرد را مرتفع کند را برای فرد انتخاب کند. این انتخاب بر اساس سن …

همانطور که اشاره شد تنها قسمتی از عوامل وابسته به خواست فرد است و بقیه موارد اجباری و با انتخاب ادیولوژیست است. انتخاب بهترین سمعک برای فرد ابتدا تحت تاثیر میزان کم شنوایی و مشکل شنوایی فرد است سپس دیگر عوامل در نظر گرفته می شود.

مشاوره سمعک به این معنی است که پزشک معالج بعد از اینکه تشخیص داد که مشکل کم شنوایی  و پیرگوشی فرد با سمعک قابل درمان است ارزان ترین سمعک و مناسبترین سمعکی که می تواند تمام مشکلات و نیاز های فرد را مرتفع کند را برای فرد انتخاب کند. این انتخاب بر اساس سن فرد، توان فیزیکی فرد، و انتظارات و محیط اطراف و محیط هایی که حضور دارد متفاوت خواهد بود. قیمت سمعک همواره مهم است اما قیمت سمعک خوب برای فردی که نیاز به سمعکی هوشمند ضد آب با قابلیت اتصال به سایر وسایل دارد با فردی که نیاز به قیمت سمعک ارزان پشت گوشی تنها برای تقویت صدا دارد حتما متفاوت خواهد بود و اینجا است که نقش مهم مشاوره سمعک خود را نشان می دهد.

جواب اینکه کدام سمعک برای من مناسب است با کمک گرفتن از متخصصان این  امر به دست می آید. ارزان ترین سمعک همیشه بهترین سمعک نیست. و قیمت ارزان سمعک هم همیشه نشانه ناکارآمدی آن نمی باشد. امروزه مانند قدیم برای تمامی افراد سمعک یکسان تجویز نمی شود. زیرا که با افزایش تکنولوژی و امکانات خواسته های افراد هم بیشتر شده ودر نتیجه پاسخ به این سوال کدام سمعک برای من مناسب است پیچیده تر شده است.

مشاوره سمعک

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰