لودینگ

نمایندگی سمعک در ونک

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه

کلینیک تخصصی توانبخشی و سمعک کیمیا با نزدیک به یک دهه تجربه در خصوص انجام انواع تست های شنوایی، تعادل، تربیت شنوایی، تجویز و تنظیم انواع سمعک با برندهای مختلف به عنوان نمایندگی سمعک در ونک فعالیت دارد. از سابقه این مجموعه می‌توان به فعالیت در بیمارستان های دولتی و خصوصی، مراکز دانشگاهی و کلینیک خصوصی اشاره کرد.هدف ما در نمایندگی سمعک در ونک، ارائه خدمات شنوایی و توانبخشی با تجهیزات پیشرفته به مراجعین عزیز می باشد. عزیزانی که در محدوده میدان ونک، میرداماد، ظفر، شریعتی، قلهک، جردن، حقانی، خیابان ولیعصر می باشند، میتوانند جهت انجام تست شنوایی و خدمات …

کلینیک تخصصی توانبخشی و سمعک کیمیا با نزدیک به یک دهه تجربه در خصوص انجام انواع تست های شنوایی، تعادل، تربیت شنوایی، تجویز و تنظیم انواع سمعک با برندهای مختلف به عنوان نمایندگی سمعک در ونک فعالیت دارد. از سابقه این مجموعه می‌توان به فعالیت در بیمارستان های دولتی و خصوصی، مراکز دانشگاهی و کلینیک خصوصی اشاره کرد.هدف ما در نمایندگی سمعک در ونک، ارائه خدمات شنوایی و توانبخشی با تجهیزات پیشرفته به مراجعین عزیز می باشد. عزیزانی که در محدوده میدان ونک، میرداماد، ظفر، شریعتی، قلهک، جردن، حقانی، خیابان ولیعصر می باشند، میتوانند جهت انجام تست شنوایی و خدمات سمعک به نمایندگی مجموعه سمعک کیمیا در ونک مراجعه نمایند.

مجموعه سمعک کیمیا در ونک

‎خدمات ارائه شده در کلینیک تخصصی سمعک کیمیا در ونک:

  1. آزمون های شنوایی سنجی
  2. Audiometery , PTA , Tympanometery
  3. ‎تست شنوایی نوزاد
  4. ‎بررسی وزوز گوش و توانبخشی وزوز با روش TRT
  5. تجویز و تنظیم انواع سمعک با برند معتبر فوناک سوییس، یونیترون کانادا، زیمنس آلمان، اتیکن دانمارک ، برنافون سوییس و…
  6. ‎ساخت انواع قالب سمعک، قالب ضد آب و قالب ضد صوت
  7. تربیت شنوایی

مجموعه توانبخشی و سمعک “کیمیا” یا با نام کامل “کیمیا سمعک” از سال ۱۳۹۰ تاکنون در زمینه ارائه باکیفیت ترین سمعک ها به هموطنان داخل کشور فعالیت می نماید. مجموعه ما ضمن ارائه خدماتی مانند شنوایی سنجی و مشاوره سمعک در شعبه میدان ونک و غرب تهران به افراد در زمینه انتخاب بهترین و سازگارترین دستگاه توانبخشی و سمعک کمک نموده و با ارائه بهترین برندها و محصولات اورجینال، کیفیت را به آنها تضمین نموده است. تمامی محصولات کیمیا سمعک دارای ضمانت بوده و بدون هیچ نگرانی می توانید محصولات را خریداری و استفاده نمایید.

نمایندگی سمعک اتیکن در ونک

سمعک اتیکن (Oticon) یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید سمعک است و در کشور دانمارک متمرکز شده است. تاریخچه این شرکت به سال 1904 بازمی‌گردد و از آن زمان تاکنون، تلاش مداومی در جهت بهبود شنوایی افراد داشته است. اتیکن توسط هانس دمان بندرشون (Hans Demant Bentzen) در کپنهاگ، دانمارک تأسیس شد. او ابتدا با تشکیل شرکت ساخت لوازم برقی و الکترونیکی به نام “Demant & Co”، در زمینه تجهیزات الکترونیکی فعالیت می‌کرد. اما در سال 1904، پس از اینکه متوجه شد که همسرش به مشکل کم شنوایی مبتلا است، تصمیم گرفت تا به تولید سمعک‌های تقویت کننده بپردازد. مجموعه سمعک کیمیا با نمایندگی سمعک اتیکن در ونک در خدمت مراجعین عزیز در جهت تجویز و تنظیم انواع سمعک اتیکن می باشد.

شما می توانید بهترین مدل سمعک اتیکن در سال 2024 با نام real را در نمایندگی سمعک در ونک تهیه کنید.

 

نمایندگی سمعک زیمنس در ونک

همانطور که می دانید سمعک زیمنس تحت عنوان سمعک سیگنیا عرضه می شود. نمایندگی سمعک زیمنس/ سیگنیا در ونک تمامی مدل های سمعک زیمنس را جهت انواع کم شنوایی مددجویان عرضه می کند.

سمعک های زیمنس از لحاظ سیستم پردازشی شکل ظاهری و سطح تکنولوژی دسته بندی می شوند.

انواع سیستم پردازشی سمعک زیمنس

  1. AX (2021-2022): Augmented Experience
  2. X (2019-2020): Experience
  3. Nx (2017-2018): Natural Experience
  4. Px (2016-2017): Primax
  5. Bx (2014-2015): Binax
  6. Micon: 2012

انواع سطح تکنولوژی سمعک زیمنس

High-end

بالاترین سری تکنولوژی سمعک فراهوشمند زیمنس سری ۷ می باشد که ۶۸ باند کانال دارد.

advance

سری  ۵ تکنولوژی سمعک فراهوشمند زیمنس حدود ۴۸ باند و کانال دارد.

essential

سری ۳ تکنولوژی سمعک فراهوشمند زیمنس ۳۲ باند و کانال دارد.

basic

سری یک و دو تکنولوژی سمعک هوشمند زیمنس ۱۶ باند و کانال دارد.

مجموعه سمعک کیمیا دارای نمایندگی سمعک زیمنس در ونک می باشد و مراجعین محترم می توانند جهت انجام تست شنوایی و خدمات سمعک مراجعه فرمایند.

 

نمایندگی سمعک فوناک در ونک

همانطور که می دانیم یکی از 4 برند سمعک مطرح در دنیا، سمعک فوناک می باشد. این برند سوئیسی بخشی از کمپانی سونوا (Sonova)، می باشد. از دیگر برندهای بنامی که زیرمجموعه این کمپانی می باشند، میتوان از یونیترون Unitron و هانساتون Hasaton نام برد. البته فوناک همچنان در صدر جدول می باشد. یکی از مراکز نمایندگی سمعک فوناک در ونک، مجموعه سمعک کیمیا می باشد.

انواع سمعک فوناک از لحاظ پلتفرم (سیستم پردازش سمعک با هوش مصنوعی)

  1. Quest: 2013
  2. Venture: 2015
  3. Belong: 2017
  4. Marvel: 2018
  5. Paradise: 2020

این پلتفرم ها برای معرفی انواع سمعک به اختصار V / B / M / P نوشته می شوند.

در نمایندگی سمعک فوناک در ونک خدمات انواع سمعک فوناک از قبیل تجویز سمعک، تنظیم و تعمیر سمعک ارائه می شود.

 

نمایندگی سمعک یونیترون در ونک

سمعک یونیترون یکی از موفق ترین کمپانی های تولید کننده ملزومات شنوایی در سطح جهان می باشد ،کمپانی سمعک یونیترون کانادا با هدف ارتقا کیفیت زندگی برای افراد کم شنوا، در سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را در زمینه ی ارائه ی سمعک های با کیفیت آغاز نمود. سمعک یونیترون در ۲۰ کشور جهان دارای نمایندگی می باشد. ما در نمایندگی سمعک یونیترون در ونک انواع خدمات از قبیل فروش و تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع سمعک را بر عهده داریم .

 

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰