لودینگ

مرکز خرید سمعک نامرئی در شمال تهران

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه

خرید سمعک نامرئی سمعک نامرئی به طور کامل در مجرای گوش فرد قرار می گیرد. اغلب آنقدر کوچک هستند که اساساً قابل مشاهده نیستند. سمعک نامریی در انواع مختلفی ظاهر و کیفیت در مرکز سمعک کیمیا در شمال تهران موجود است که در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای خرید سمعک نامرئی توجه داشته باشید که ابتدا باید تست شنوایی ادیومتری و تیمپانومتری انجام دهید و سپس با مشاوره ادیولوژیست خود اقدام به خرید سمعک کنید.     معرفی کامل سمعک نامرئی   انواع سمعک نامرئی/ خرید بهترین سمعک نامرئی سمعک نامرئی بر اساس تکنولوژی و برند به انواع مختلفی تقسیم …

خرید سمعک نامرئی

سمعک نامرئی به طور کامل در مجرای گوش فرد قرار می گیرد. اغلب آنقدر کوچک هستند که اساساً قابل مشاهده نیستند. سمعک نامریی در انواع مختلفی ظاهر و کیفیت در مرکز سمعک کیمیا در شمال تهران موجود است که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

برای خرید سمعک نامرئی توجه داشته باشید که ابتدا باید تست شنوایی ادیومتری و تیمپانومتری انجام دهید و سپس با مشاوره ادیولوژیست خود اقدام به خرید سمعک کنید.

 

 

معرفی کامل سمعک نامرئی

 

انواع سمعک نامرئی/ خرید بهترین سمعک نامرئی

سمعک نامرئی بر اساس تکنولوژی و برند به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

اگر میزان کم شنوایی شما در حد خفیف تا شدید است، مشکل پارگی پرده گوش و عفونت و ترشح گوش ندارید، می توانید از سمعک نامریی استفاده کنید. جهت ارزیابی و مشاوره دقیق برای خرید سمعک نامرئی در شمال تهران به مرکز خرید سمعک کیمیا واقع در خیابان گاندی شمالی مراجعه نمایید. سمعک نامریی از لحاظ شکل ظاهری به سایز و شکل کانال گوش شما بستگی دارد. اگر اندازه مجرای گوش مناسب باشد، سمعک نامرئی بسیار کوچک و غیرقابل دید ساخته می شود. در مرکز خرید سمعک کیمیا قبل از اقدام به خرید سمعک، از گوش شما قالب گیری می شود تا اندازه سمعک تا حدودی تخمین زده شود و پس از اطمینان از اندازه سمعک، برای شما سفارش داده می شود. اگر قصد خرید سمعک نامرئی در شمال تهران را دارید حتما برای مطالعه کامل هر یک از انواع سمعک نامرئی، روی لینک مورد نظر بزنید.

 

خرید سمعک نامرئی دیجیتال

خرید سمعک نامرئی هوشمند

خرید سمعک نامرئی فراهوشمند

خرید سمعک نامرئی وایرلس

 

سوالات رایج کاربران برای خرید سمعک نامرئی

آیا سمعک نامرئی برای من مناسب است؟

بستگی به میزان کم شنوایی و سبک زندگی شما دارد. برای کم شنوایی خفیف تا حدود 70-75 دسی بل سمعک نامریی مناسب است. دقت داشته باشید سمعک نامرئی به عفونت و ترشح گوش حساس است و اگر پارگی پرده گوش هم دارید، باید گوشتان خشک باشد. اگر قصد دارید که از اتصال بلوتوثی سمعک استفاده کنید مثل اتصال به موبایل جهت شنیدن موزیک، مکالمه و … سمعک کاملا نامرئی این قابلیت را ندارد. متخصصین سمعک کیمیا شما را در خرید بهترین سمعک نامرئی در شمال تهران راهنمایی خواهند کرد. اطلاعات تماس و آدرس دقیق را در قسمت تماس با ما دنبال کنید.

 

 

آیا سمعک نامرئی، کاملا نامرئی است؟

به سایز و شکل کانال گوش بستگی دارد. اگر اندازه مجرای گوش مناسب باشد، سمعک کاملا نامریی ساخته می شود. با مراجعه به مرکز خرید سمعک کیمیا در شمال تهران می توانید سمعک های مختلف را روی گوش خود امتحان کنید. جهت دیدن شکل سمعک روی گوش کابران به پیج اینستاگرام سمعک کیمیا @kimiasamak رجوع کنید.

 

مصرف باتری سمعک نامرئی چقدر است؟

بستگی به میزان کم شنوایی و تکنولوژی سمعک دارد. معمولا بین 3 تا 5 روز کار می کند.

 

قیمت سمعک نامرئی چقدر است؟

بستگی به تکنولوژی و کیفیت سمعک دارد. به طور کلی هر چه سمعک با کیفیت و جدیدتر باشد، قیمت هم افزایش می یابد. قیمت سمعک نامرئی از حدود 8 میلیون تومان می باشد.

قیمت سمعک داخل گوشی

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰