لودینگ

قیمت سمعک پشت گوشی

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه

قیمت سمعک پشت گوشی همانطور که می دانیم، سمعک پشت گوشی یکی از پرطرفدارترین نوع سمعک است. یکی ازدلایل محبوبیت این سمعک، استفاده راحت و دسترسی به ولوم سمعک است. قیمت سمعک پشت گوشی به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. به طور کلی سمعک به عنوان یک کالای گران تلقی می شود. از این جهت که بالاترین سطح تکنولوژِی در زمینه پزشکی و الکترونیکی را دارد. اما نکته حائز اهمیت این است که با توجه به مدل های مختلفی از سمعک پشت گوشی که در بازار است، چگونه بهترین مدل سمعک را انتخاب کنیم؟ …

قیمت سمعک پشت گوشی

همانطور که می دانیم، سمعک پشت گوشی یکی از پرطرفدارترین نوع سمعک است. یکی ازدلایل محبوبیت این سمعک، استفاده راحت و دسترسی به ولوم سمعک است. قیمت سمعک پشت گوشی به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

به طور کلی سمعک به عنوان یک کالای گران تلقی می شود. از این جهت که بالاترین سطح تکنولوژِی در زمینه پزشکی و الکترونیکی را دارد. اما نکته حائز اهمیت این است که با توجه به مدل های مختلفی از سمعک پشت گوشی که در بازار است، چگونه بهترین مدل سمعک را انتخاب کنیم؟

از دلایل تاثیرگذار روی قیمت سمعک پشت گوشی:

  • تکنولوژی بکار رفته در سمعک
  • برند سمعک
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

 

قیمت سمعک پشت گوشی آنالوگ

سمعک آنالوگ، از ابتدایی ترین مدل سمعک محسوب می شود. این سمعک فقط دارای میکروفن، امپلی فایر و رسیور است و از سیستم های پردازشی خاصی برخوردار نیست و به علت سطح تکنولوژِی آن قیمت مناسبی دارد. قیمت سمعک پشت گوشی آنالوگ از حدود 5 میلیون تومان است.

سمعک پشت گوشی آنالوگ را به علت کیفیت نسبتا پایین صدا به همه افراد کاندید سمعک پیشنهاد نمی کنیم.

قیمت سمعک پشت گوشی دیجیتال

سمعک دیجیتال نسبت به سمعک آنالوگ از کیفیت بالاتری برخوردار است و سطح پرداش صدای پیشرته تری دارد. به همین دلیل قیمت گذاری آن با سمعک آنالوگ متفاوت است.

قیمت سمعک پشت گوشی دیجیتال بسته به برند سمعک متفاوت و سطح تکنولوژِی بکار رفته در آن متفاوت است.

یکی از عوامل موثر در کیفیت و پردازش صدا، تعداد باند و کانال سمعک است. که هر چه تعداد بالاتری داشته باشد، وضوح صدا بیشتر است. تعداد باند و کانال در سمعک دیجیتال از حدود 2 تا 6 می باشد که باعث تفاوت در قیمت سمعک دیجیتال شده است.

به طور کلی قیمت سمعک پشت گوشی دیجیتال از حدود 7 میلیون تومان می باشد.

قیمت سمعک پشت گوشی هوشمند

وقتی صحبت از هوشمند بودن یک کالا می شود، به این معنی است که این وسیله قدرت تشخیص بالاتری دارد و از ویژگی اتومات بودن بهره مند است. با توجه به فیدبک بیمارانی که از سمعک دیجیتال استفاده می کردند، سمعک هوشمند پا به عرصه تکنولوژی گذاشت و استقبال ورضایت کاربران سمعک را به دنبال داشت. سطح پردازشی صدا، تعداد باند و کانال بیشتر، افزایش تعداد میکروفن در سمعک، سیستم کاهش نویز، سیستم حذف صدای باد و … از امکانات سمعک هوشمند بشمار می روند.

امروزه قیمت سمعک پشت گوشی هوشمند بسته به سطح تکنولوژی و برند سمعک از حدود 9 میلیون تومان می باشد.

قیمت سمعک پشت گوشی فراهوشمند

در دنیایی زندگی می کنیم که سطح تکنولوژی با سرعت بالایی رو به پیشرفت است و صنعت سمعک هم از این قاعده مستثنی نیست. تجربه کاربران سمعک های هوشمند باعث شد که فناوری سمعک با رشد چشمگیری مواجه شود نتیجه آن معرفی و تولید سمعک فراهوشمند بود.

سمعک های فراهوشمند قدرت تشخیص بسیار بالایی در جهت پردازش صدا دارند. تعداد باند و کانال سمعک فراهوشمند در برخی از برندهای سمعک به 68 هم می رسد. 4 میکروفن چرخشی در سمعک، ویژگی وایرلس بودن و اتصال بلوتوثی سمعک به وسایل هوشمند مثل موبایل، رضایت کاربران سمعک را به دنبال داشت.

قیمت سمعک فراهوشمند بسیار متنوع تر از سمعک هوشمند می باشد. حدود قیمت سمعک پشت گوشی فراهوشمند از 12 میلیون تومان است.

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • Everette 2 ماه پیش

    Wow, amazing weblog structure! How long have you ever been running a blog for? you made running a blog look easy. The total look of your web site is magnificent, as smartly as the content material! You can see similar here dobry sklep

  • مرکز خرید و مشاوره سمعک در تهران | کیمیا سمعک | مشاوره و خرید سمعک در تهران 4 ماه پیش

    […] قیمت سمعک پشت گوشی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰