لودینگ

ویزیت کیمیا سمعک در منزل

دسته‌بندی‌ها اطلاعیه ها
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

یکی از خدمات جدیدی که به مجموعه سمعک کیمیا اضافه شده، ویزیت در منزل می باشد. افراد بسیاری هستند که به علت مشکل در راه رفتن، مشکلات تعادلی، کهولت سن و… امکان حضور در مراکز شنوایی سنجی را ندارند. و ما این امکان را فراهم آوردیم که برخی از معاینات شنوایی سنجی، مشاوره سمعک، قالبگیری سمعک، آموزش و تنظیم سمعک را برای مددجو در منزل انجام دهیم. آیا می توانم تست شنوایی در منزل انجام دهم؟ بله، با توجه به نیاز مددجویان مبنی بر اینکه نمیتوانند تایم 2-1 ساعتی را در مطب حضور یابند، این امکان فراهم شده است که …

یکی از خدمات جدیدی که به مجموعه سمعک کیمیا اضافه شده، ویزیت در منزل می باشد. افراد بسیاری هستند که به علت مشکل در راه رفتن، مشکلات تعادلی، کهولت سن و… امکان حضور در مراکز شنوایی سنجی را ندارند. و ما این امکان را فراهم آوردیم که برخی از معاینات شنوایی سنجی، مشاوره سمعک، قالبگیری سمعک، آموزش و تنظیم سمعک را برای مددجو در منزل انجام دهیم.

آیا می توانم تست شنوایی در منزل انجام دهم؟

بله، با توجه به نیاز مددجویان مبنی بر اینکه نمیتوانند تایم 2-1 ساعتی را در مطب حضور یابند، این امکان فراهم شده است که با هماهنگی های قبلی، انواع تست های شنوایی که مورد نیاز باشد را در منزل انجام دهیم.

هوم ویزیت شنوایی

ما در مجموعه ارزیابی شنوایی و سمعک کیمیا تصمیم گرفتیم به علت مشکلات شهری از قبیل ترافیک، آلودگی هوا و… تجهیزات لازم را برای انجام تست های شنوایی سنجی در منزل تهیه کنیم و برای آن دسته از مددجویانی که به هر دلیلی نمی توانند در کلینیک شنوایی سنجی حضور یابند، خدمات هوم ویزیت شنوایی را ارائه دهیم. این خدمات شامل،  اتوسکوپی گوش، بررسی کانال و پرده گوش، ادیومتری و ارزیابی شنوایی، مشاوره سمعک، قالبگیری سمعک، تحویل و آموزش سمعک، تنظیم سمعک، سرویس سمعک از قبیل تعویض فیلتر، تعویض شلنگ و …

تست شنوایی سنجی در منزل

تست شنوایی در منزل نیازمند دستگاه ادیومتری می باشد که بتوانیم ارزیابی دقیق و کاملی را داشته باشیم. نتیجه شنوایی سنجی در منزل همان موقع مشخص می شود و همکاران ما تمامی توضیحات و راهنمایی های لازم را به شما می دهند. در صورت نیاز به ساکشن گوش یا درمان های پزشکی، ارجاعات لازم داده می شود.

شنوایی سنجی نوزاد و سالمند در منزل

همانطور که میدانیم، نوزادان علاوه بر غربالگری شنوایی بدو تولد که در بیمارستان انجام می شود، به چکاپ های دوره ای شنوایی هم نیاز دارند که تا دو سالگی باید در چند مرحله انجام شود. همینطور گروه سالمندان به علت کم شنوایی ناشی از سن و پیرگوشی به مراجعات متعددی نیاز دارند. اما همیشه امکان ویزیت در مراکز شنوایی سنجی وجود ندارد. بخصوص برای افرادی که از مشکلات تعادلی و حرکتی رنج می برند. کلینیک ارزیابی شنوایی کیمیا با دستگاه های تخصصی شنوایی سنجی در منزل، انواع خدمات شنوایی سنجی نوزاد و بزرگسال را ارائه می دهد.

اعتبار تست شنوایی در منزل چقدر است؟

وقتی  تست شنوایی با دستگاه تخصصی و پیشرفته ای انجام شود، از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. نکته ای که اینجا حائز اهمیت است، تجهیزاتی است که مورد استفاده قرار می گیرد که حتما باید  توسط ادیولوژیست تست شنوایی در منزل انجام شود.

تجویز سمعک در منزل

از دیگر خدمات مجموعه سمعک کیمیا، تجویز سمعک در منزل می باشد.

مراحل تجویز سمعک در منزل:

  1. شنوایی سنجی
  2. مشاوره سمعک
  3. قالبگیری
  4. تحویل سمعک
  5. آموزش
  6. تنظیم سمعک
  7. پیگیری و تنظیمات مجدد

تمامی این مراحل توسط همکاران ما در مجموعه سمعک کیمیا انجام می شود.

مشاوره سمعک در منزل

پس از ارزیابی شنوایی در منزل، مشخص می شود که آیا کاندید سمعک هستید یا خیر؟ در صورتیکه نتیجه ادیومتری، کم شنوایی را تایید کرد، مشاوره سمعک به شما داده می شود. مراحل خرید سمعک در منزل و کلینیک هیچگونه تفاوتی ندارد و ما با توجه به میزان کم شنوایی، نیاز شما، توانایی های جسمی از قبیل لرزش دست و بینایی، مشاوره سمعک را به شما می دهیم.

قالبگیری سمعک در منزل

پس از اینکه مشخص شد چه استایل و مدل سمعکی برای شما مناسب است، قالبگیری سمعک از گوش شما انجام می شود. دقیقا همان لوازم و تجهیزاتی که در مراکز سمعک بکار می رود در منزل هم استفاده می شود. همکاران ما در مجموعه سمعک کیمیا، صفر تا صد مراحل سفارش سمعک را با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی برای شما انجام می دهند.

تنظیم سمعک در منزل

بعد از انتخاب مدل و استایل سمعک، تنظیم سمعک از مهمترین قسمت پروسه تجویز سمعک می باشد. در ابتدای تحویل سمعک به مددجو، یک بار تنظیم مطابق با تست شنوایی شما انجام می شود. برای افرادی که سابقه استفاده از سمعک ندارند، حداقل شدت صدا برایشان لحاظ می گردد تا پروسه عادت پذیری به سمعک به درستی صورت گیرد. توصیه می کنیم در یک ماه اول ساعات کمی را از سمعک استفاده کنند و زمان تنظیم مجدد در پایان ماه اول می باشد.

تمامی جلسات تنظیم سمعک در بهترین شرایط در منزل انجام خواهد شد.

این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی تنظیم سمعک در محل زندگی شما انجام می شود، این برتری را هم دارد که شما صدای سمعک را در محیط واقعی زندگی تست می کنید. محیطی که همزمان صدای تلویزیون، صدای شستن ظروف، نویز خیابان و … را می شنوید.

آمادگی های قبل از تست شنوایی در منزل

برای هرگونه خدمات پزشکی از قبیل ارزیابی شنوایی و سمعک در منزل، هماهنگی های لازم از قبل انجام می شود.

محیطی که قرار است تست شنوایی در آن انجام شود، در سکوت کامل باشد.

اگر فرد آزمایش شونده مشکلات تعادلی و حرکتی دارد،  لوکیشن مناسبی را برای قرارگیری وی در نظر بگیرید.

حتما یک فرد همراه در منزل حضور داشته باشد.

چنانچه نتیجه ارزیابی شنوایی از قبل در اختیار دارید، در اختیار همکاران ما بگذارید.

در صورت استفاده از سمعک، حتما نزد خود داشته باشید.

هزینه تست شنوایی در منزل

بسته به نوع تست و خدماتی که انجام می شود، هزینه ها متفاوت است. به طور کلی هزینه ویزیت در منزل با هزینه های کلینیک تفاوتی ندارد و فقط هزینه ایاب و ذهاب اضافه می شود.

هزینه تست شنوایی در منزل از حدود 550 هزار تومان شروع می شود.

برای اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در مجموعه ارزیابی شنوایی و سمعک کیمیا در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰