لودینگ

قیمت و خرید سمعک در تهران

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه

ما معتقدیم که زندگی ارزش خوب شنیدن را دارد و شنیدن باید آسان، در دسترس و مقرون به صرفه باشد. اگر شما هم دغدغه خرید سمعک را دارید و با حجم زیادی از اطلاعات سردرگم شده اید، حتما تا انتها همراه ما باشید. در این محتوا قصد داریم چالش ذهنی شما را به تفکیک بررسی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب در خرید سمعک را داشته باشید. ما در مرکز تخصصی شنوایی سنجی و سمعک کیمیا، شما را در خرید سمعک در تهران و بهترین قیمت سمعک در تهران راهنمایی خواهیم کرد. نکته حائزاهمیت این است که تجویز سمعک به عنوان …

ما معتقدیم که زندگی ارزش خوب شنیدن را دارد و شنیدن باید آسان، در دسترس و مقرون به صرفه باشد.

اگر شما هم دغدغه خرید سمعک را دارید و با حجم زیادی از اطلاعات سردرگم شده اید، حتما تا انتها همراه ما باشید. در این محتوا قصد داریم چالش ذهنی شما را به تفکیک بررسی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب در خرید سمعک را داشته باشید. ما در مرکز تخصصی شنوایی سنجی و سمعک کیمیا، شما را در خرید سمعک در تهران و بهترین قیمت سمعک در تهران راهنمایی خواهیم کرد.

نکته حائزاهمیت این است که تجویز سمعک به عنوان یک پروتز توانبخشی حتما باید توسط ادیولوژیست صورت گیرد و کاربران گرامی برای خرید سمعک می بایست به مراکز شنوایی سنجی و سمعک مراجعه کنند.

ممکن است برای خرید سمعک در تهران با چالش هایی روبرو شوید. از جمله: تنوع در برند و مدل سمعک و اطلاعات زیادی که در این باره منتشر شده است.

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب در خرید سمعک با بهترین قیمت را داشته باشید، حتما با ادیولوژیست خود مشورت کنید تا ازمشاوره دقیق و کامل بر پایه ارزیابی شنوایی و مشکلاتتان، بهره مند شوید.

خرید سمعک نامرئی در تهران

سمعک بر اساس شکل ظاهری به دو دسته سمعک داخل گوشی و سمعک پشت گوشی تقسیم بندی می شود.

سمعک داخل گوشی بر اساس میزان کم شنوایی، شکل کانال گوش، توانایی جسمی بیمار و تکنولوژِی سمعک، در سایز های متنوعی تجویز می شوند.

سمعک داخل گوشی نامرئی، کوچکترین سایز سمعک می باشد.

البته برای خرید سمعک نامرئی دقت داشته باشید که باید از همه جوانب بررسی کنید تا جوابگوی نیازهای شنوایی شما باشد. سمعک نامریی برای کم شنوایی ملایم تا شدید مناسب است و برای کم شنوایی بیشتر از 70 دسی بل توصیه نمی شود. علاوه بر این، سمعک های نامرئی به سلامت مجرای گوش بسیار حساس هستند و ترشح و عفونت گوش، باعث خرابی سمعک نامریی می شود.

شما می توانید برای خرید سمعک نامرئی در تهران از مشاوره همکاران ما در مرکز تخصصی سمعک کیمیا بهره مند شوید.

خرید سمعک پشت گوشی در تهران

سمعک پشت گوشی بر اساس تکنولوژی و برند سمعک، از انواع مختلفی برخودار است.

سمعک ریک یا سمعک رایت، از کوچکترین نوع سمعک پشت گوشی بشمار می رود. سمعک پشت گوشی برای انواع کم شنوایی ملایم تا عمیق مناسب است. بخصوص برای فرادی که لرزش دست دارند یا از ضعف بینایی رنج می برند، بسیار مناسب است. سمعک پشت گوشی در دو نوع باتری خور و شارژی موجود می باشند.

چنانچه قصد خرید سمعک پشت گوشی در تهران را دارید، توضیحات مربوط به سمعک پشت گوشی را درسایت سمعک کیمیا به طور کامل مطالعه فرمایید تا بتوانید بهترین انتخاب در خرید سمعک را داشته باشید.

خرید سمعک شارژی در تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت پزشکی و توانبخشی، شاهد رشد چشمگیر شرکت های تولید کننده سمعک هستیم.

سابقا همه سمعک ها با باتری کار می کردند. اما در چند سال اخیر اکثر کمپانی ها از سمعک شارژِی رونمایی کردند. برای کاربرانی که با مشکل تعویض باتری روبرو هستند، سمعک شارژِی گزینه بسیار مناسبی می باشد. مدت زمان نگه داری شارژ به عوامل مختلفی مثل میزان کم شنوایی، تکنولوژی سمعک، میزان استفاده از بلوتوث و … بستگی دارد.

امروزه علاوه بر سمعک پشت گوشی شارژِی، سمعک داخل گوشی شارژِی هم مورد استقبال کاربران سمعک قرار گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید سمعک شارژِی در تهران با ما در تماس باشید.

خرید سمعک بلوتوثی در تهران

قابلیت اتصال سمعک به بلوتوث موبایل، باعث افزایش درک شنیداری می گردد. برای آن دسته از کاربرانی که با وجود سمعک، باز هم نمی توانند مکالمه خوبی با تلفن برقرار کنند، سمعک بلوتوثی توصیه می شود.

در هنگام خرید سمعک بلوتوثی در تهران توجه داشته باشید، همه ی سمعک ها امکان اتصال به سیستم عامل اندروید را ندارند و اکثرا با آیفون سازگار هستند.

قیمت انواع سمعک

برای انتخاب یک سمعک مناسب با یک قیمت مناسب، بایستی ابتدا بدانید که شما از سمعکی که می خواهید استفاده کنید چه انتظاراتی دارید

امروزه با توجه به افزایش تنوع سمعک و مدل های آن انتخاب سمعک مناسب برای افراد بسیار مهم است. در این میان و در این وضعیت اقتصادی قیمت سمعک از اولویت بیشتری برخوردار است. قیمت انواع سمعک بر اساس تکنولوژِی بکار رفته و برند سمعک از حدود 6 میلیون تومان شروع می شود.

تمامی مدل های امروزی سمعک ها بر اساس این ۳ دسته قیمت گذاری می شوند:

سمعک های با تکنولوژی پایه (BASIC) یا سمعک دیجیتال: که از حداقل امکانات موجود در این مدل ها بهره مند هستند. قیمت سمعک پایه از حدود 6 میلیون تومان می باشد.

سمعک های با تکنولوژی متوسط (Average) یا سمعک هوشمند: که از امکانات بیشتر از مدل قبل و کمتر از مدل اصلی برخوردار است. قیمت سمعک متوسط از حدود 8 میلیون تومان می باشد.

سمعک هایی با آخرین تکنولوژی موجود در بازار(HIGH) یا سمعک فراهوشمند: که این سمعک ها از بالاترین و بهترین امکانات و تکنولوژی های در هر مدلی برخوردار هستند و معمولا بالاترین قیمت را نیز دارند. قیمت سمعک فراهوشمند از حدود 12 میلیون تومان می باشد.

قیمت بهترین برند سمعک در تهران

بهترین برند سمعک از دید کاربران سمعک و ادیولوِژِیست:

سمعک اتیکن، سمعک فوناک، سمعک زیمنس، سمعک یونیترون، سمعک هانساتون.

قیمت سمعک در برند های مختلف تحت تاثیر عواملی همچون تکنولوژی سمعک، خدمات پس از فروش و گارانتی سمعک می باشد. قیمت بهترین برند سمعک در تهران از حدود 8 میلیون تومان می باشد. برای انتخاب مناسب و به صرفه با مراجعه به مرکز شنوایی سنجی و سمعک کیمیا، از مشاوره حضوری همکاران ما بهره مند شوید.

قیمت سمعک در تهران

امروزه سمعک ها دارای تنوع فراوان هستند از جمله سمعک  نامرئی، سمعک ریک،سمعک هوشمند، سمعک فراهوشمند، سمعک دیجیتال، و سمعک وایرلس. افراد  بر اساس  نیاز و خواسته های خود از سمعک باید یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنند و بعد در بین این مدل ها ارزان ترین سمعک را که برای خود مناسب می داند خریداری کند. قیمت سمعک در تهران بر اساس برند و میزان استفاده از تکنولوژی روز متفاوت می باشد.

قیمت سمعک از حدود 6میلیون تومان شروع می شود.

قیمت سمعک نامرئی در تهران

سمعک کاملا نامرئی iic

این مدل ها کاملا در داخل کانال گوش قرار می گیرند. و بسیار کوچک و ظریف بوده و به هیچ عنوان دیده نمی شوند. قیمت سمعک نامرئی iic از 8 میلیون تومان می باشد. فاصله این سمعک ها با پرده صماخ بسیار کم بوده و قالبگیری از خم دوم گوش انجام می شود.

سمعک نامرئی cic

این سمعک ها هم دقیقا مانند نوع بالا عمل می کنند تنها با این تفاوت که قسمت کوچکی از این سمعک ها قابل رویت می باشد. قیمت سمعک نامرئی cic امروزه از 7 میلیون تومان می باشد.

قیمت سمعک نامرئی در تهران تحت تاثیر برند و سال ساخت، تکنولوژِی سمعک، تعداد باند و کانال سمعک و… متنوع است.

قیمت سمعک پشت گوشی در تهران

سمعک پشت گوشی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین سمعک های موجود در بازار هستند. سمعک پشت گوشی از قدیمی ترین سمعک های موجود در بازار به حساب می آیند. این سمعک ها در گذشته به صورت آنالوگ موجود بودند، امروزه هم این مدل به صورت محدود با مدل آنالوگ موجود می باشد. این سمعک ها جزء پرکاربردترین مدل ها می باشند. قیمت سمعک پشت گوشی آنالوگ  جزء ارزان ترین سمعک موجود در بازار می باشد. سمعک های پشت گوشی امروزه مانند دیگر مدل ها از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کنند و مانند گذشته تنها تقویت کننده صدا نیستند. این سمعک ها بهترین سمعک برای افراد سالمند با مشکل پیرگوشی و کودکان کم شنوا می باشند.

سمعک پشت گوشی هم مانند تمامی سمعک های موجود در بازار اولا تحت تاثیر قیمت ارز بوده و ثانیا با توجه به مدل و میزان استفاده از تکنولوژی تعیین قیمت می شود. بر همین اساس قیمت سمعک پشت گوشی در تهران از 6 میلیون تومان شروع می شود.

قیمت سمعک هوشمند در تهران

سمعک هوشمند همان طور که از نامشان پیداست از جدیدترین مدل سمعک می باشند. از جدیدترین تکنولوژی ها بهره مند بوده. دارای قدرت تطبیق و تنظیم اتوماتیک و دارای میکروفون ها و کانال های متعدد می باشند. قیمت سمعک هوشمند نسبت به امکاناتی که در اختیار فرد قرار می دهد مناسب به نظر می رسد.

هوشمند سازی تجهیزات مدتی است که در دستور کار سازندگان وسایل دیجیتال انواع شرکت ها قرار گرفته است. پیشقدمان این مسیر گوشی های هوشمند و به دنبال آن تلویزیون ها و سایر وسایل به این سمت حرکت کردند.  سمعک ها بعد از دیجیتال شدن به سمت هوشمند شدن حرکت کردند. سمعک های هوشمند افق تازه ای را در برابر افراد ی که دارای مشکل پیرگوشی و کم شنوایی بودند را گشود. قیمت سمعک هوشمند در تهران مقابل تغییراتی که نسبت به نسل های قبلی سمعک دارد منصفانه به نظر می رسد و از حدود 12 میلیون تومان شروع می شوند.

قیمت خرید بهترین مدل سمعک در تهران

انتخاب بهترین مدل سمعک برای افراد، متفاوت است. بهترین مدل سمعک بر اساس میزان کم شنوایی و نیاز های فرد توسط ادیولوژیست سنجیده می شود. لزوما سمعک گرانتر به معنای کارایی بیشتر و بهتر برای فرد نیست. به طور کلی قیمت خرید بهترین مدل سمعک در تهران از حدود 10 میلیون تومان شروع می شوند.

برای اینکه بهترین و مناسب ترین سمعک را بتوان انتخاب کرد بایستی ابتدا تست شنوایی سنجی انجام شود و سپس میزان کم شنوایی تعیین شود. همچنین انتظارات فرد از سمعک مانند استفاده از گوشی همراه، تلویزیون و سایر وسایل مشخص شده سپس نوع سمعک از قبیل نامرئی، سمعک ریک ، پشت گوشی ، بلوتوث دار، و یا وایرلس انتخاب شود. سپس برند و مدل و از بین این مدل ها قیمت سمعک را مشاهده و بعد نسبت به خرید سمعک اقدام شود. شما در کلینیک سمعک کیمیا با انجام تست شنوایی و امتحان کردن چندین مدل سمعک می توانید بهترین مدل سمعک با قیمت مناسب انتخاب کنید.

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • نحوه استفاده از سمعک / نکات مهم در نگهداری از سمعک | کیمیا سمعک | مشاوره و خرید سمعک در تهران 4 ماه پیش

    […] این اطلاعات را پردازش کند.  به این فرآیند سازگاری و عادت پذیری به سمعک گفته می شود و از فردی به فرد دیگر متفاوت […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰