لودینگ

ایرپاد و سمعک Sennheiser : Conversation Clear Plus

دسته‌بندی‌ها سمعک
نویسنده کیمیا سمعک
زمان مورد نیاز برای مطالعه 1 دقیقه

 ایرپاد Sennheiser : Conversation Clear Plus ترکیبی از سمعک و ایرفون شرکت ندا سمعک آشنا که دارای نمایندگی سونووا ( فوناک، یونیترون، هانساتون) می باشد، اینبار با معرفی برند سنهایزر در ایران افتخاری دیگر رقم زد. شرکت سنهایزر را در تولید و عرضه لوازم صوتی مانند هدفون، هندزفری و ایرپاد می شناسیم. اما معرفی محصول جدید این شرکت برای جامعه ادیولوژِی بسیار جذاب بوده و با استقبال فراوان کاربران سمعک مواجه شد.   سمعک سنهایزر سمعک Conversation Clear Plus سنهایزر شباهت زیادی با هدفون‌های بی‌سیم واقعی دارد اما فقط یک ایرفون نیست بلکه، یک دستگاه کمک شنوایی می باشد. علاوه …

 ایرپاد Sennheiser : Conversation Clear Plus

ترکیبی از سمعک و ایرفون

شرکت ندا سمعک آشنا که دارای نمایندگی سونووا ( فوناک، یونیترون، هانساتون) می باشد، اینبار با معرفی برند سنهایزر در ایران افتخاری دیگر رقم زد. شرکت سنهایزر را در تولید و عرضه لوازم صوتی مانند هدفون، هندزفری و ایرپاد می شناسیم. اما معرفی محصول جدید این شرکت برای جامعه ادیولوژِی بسیار جذاب بوده و با استقبال فراوان کاربران سمعک مواجه شد.

 

سمعک سنهایزر

سمعک Conversation Clear Plus سنهایزر شباهت زیادی با هدفون‌های بی‌سیم واقعی دارد اما فقط یک ایرفون نیست بلکه، یک دستگاه کمک شنوایی می باشد.

علاوه بر آن، بسیاری از ویژگی‌های ایرپادها از جمله حذف فعال نویز را نیز به همراه دارد. مانند اکثر ایرپادهای بی‌سیم، سمعک سنهایزر به گزینه تنظیم میزان کاهش نویز مجهز شده و یک برنامه همراه را برای تنظیم بیش‌تر تجربه شنوایی کاربر ارائه می‌کند.

برنامه های سمعک سنهایزر

Relax  : حذف صدای محیط

:Communication/Streamingتقویت مکالمات و صداهای محیطی

 

شارژ سمعک Conversation Clear Plus سنهایزر چگونه است؟

با هر بار شارژکردن، 9 ساعت کار می کند.

کیس شارژ تا 3 بار قابلیت شارژ کردن ایرفون ها دارد که مجموعا 36 ساعت کار می کند.

سمعک زنهایزر برای چه افرادی مناسب است؟

سالانه افراد زیادی مراجعه می کنند تحت این عنوان که در محیط شلوغ، درک شنوایی خوبی ندارند. نتیجه ارزیابی های شنوایی میزان خفیفی از کم شنوایی را نشان می دهد که در این صورت فرد کاندید صددرصدی سمعک نیست اما تعاملات آنها بدون وسایل کمک شنوایی تحت تاثیر قرار می گیرد.

سمعک زنهایزر دقیقا برای کم شنوایی خفیف مناسب است که در محیط های شلوغ، تلویزیون و … تجربه شنیداری خوبی را به کاربر می دهد.

مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • Sam 2 ماه پیش

    Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for? you make running a blog look easy. The entire look of your web site is magnificent, as well as the content material! You can see similar here sklep online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

person-profile پروفایل وبلاگ فروشگاه علاقه مندی ارتباط
ارتباط مستقیم با ما در پیام رسان واتس اپ - WhatsApp
سلام، چه کمکی می توانیم به شما بکنیم؟
یک سوال دارم
مشاوره رایگان و سفارش: ۰۹۳۵۷۷۷۴۰۱۰